Wardrom

An assemblable module born to enhance DISORDER making it graphically catchy. Very often coming back home or in our room, dresses are abandoned where they are taken off, infesting chairs, […]

wardrom1.jpg

An assemblable module born to enhance DISORDER making it graphically catchy.

Very often coming back home or in our room, dresses are abandoned where they are taken off, infesting chairs, beds, sofas or anything useful for the object of heaping(gathering)..

WORDROM is an object that invites at throwing dresses as if it were a natural and instinctual act; wordrom is a vertical wardrobe for young and/or disordinate people of the new millennium, a modular flat wall accessory, made of semirigid PU macro-pils made to randomicly home any type of dressing. More on Paula – design 4 necessity.
watch the video 

Angelo Superti

Editor in chief e fondatore di Polkadot. Curioso e appassionato, da sempre spett-attore dell'eterno duello tra razionalità e creatività, tra idee e limiti di tempo. Non inizia la giornata senza un cappuccino, non la termina senza un'occhiata ai suoi feed rss.

Potrebbero Interessarti

La Beetle collection di Gubi

La collezione del brand danese, in produzione dal 2013, in breve tempo è diventata un must tra gli architetti d’interni e gli amanti del design.

La collezione 2017 di Dedar

Non manca neanche per la collezione 2017 l’esplorazione di Dedar negli ambiti di espressione grafica e arte tessile, e dei loro punti d’unione e forza espressiva nelle realizzazioni su telai […]

Innovations for customer service at next edition of MAPIC Cannes

Technology innovation is now an integral part of the evolution of retail real estate. It is helping enhance customer service and boost the attraction of shopping venues. It will be […]

Ultimi Articoli

FASHION

Levi’s Sportswear Spring Summer 2018

Levi’s rilancia il logo storico delle Olimpiadi di Los Angeles 1984 con una nuova collezione spring/summer per l’uomo e la donna.

ARTS

Citazioni pratiche – Fornasetti a Palazzo Altemps

In scena le incursioni artistiche di Piero e Barnaba Fornasetti tra i cortili e le sale del Museo di Palazzo Altemps

ADVERTISING

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

Top