Jumping Brain

The Jumping Brain by the Spanish web designer and toy collector Emilio Garcia’s has been made in high definition resin and it’s 3 inches high. At this moment it’s still […]

jumpingbrain

The Jumping Brain by the Spanish web designer and toy collector Emilio Garcia’s has been made in high definition resin and it’s 3 inches high. At this moment it’s still in production but soon it would be on sale in a very limited edition, hand signed and numbered. The Jumping Brain have 6 parts in total, 2 halves, 1 hipofisis and 3 pices to fit the halves. You can mix the different colors toghether!! It should be available in a few months in  signed and numbered, limited-edition releases of 120 figures per color for roughly 30-40 euros ($45 – $65) each.

jumpingbrain

Angelo Superti

Editor in chief e fondatore di Polkadot. Curioso e appassionato, da sempre spett-attore dell'eterno duello tra razionalità e creatività, tra idee e limiti di tempo. Non inizia la giornata senza un cappuccino, non la termina senza un'occhiata ai suoi feed rss.

Potrebbero Interessarti

Innovations for customer service at next edition of MAPIC Cannes

Technology innovation is now an integral part of the evolution of retail real estate. It is helping enhance customer service and boost the attraction of shopping venues. It will be […]

MALL OF SWITZERLAND next opening in Lucerne area

In the middle of one of the most enchanting and attractive tourist destinations of Switzerland’s mountains and lakes, the Mall of Switzerland is located in close proximity to Lucerne. From […]

Wood’d

Wood’d, nato nel 2012 dalle menti di Andrea e Stefano Aschieri, è un brand lifestyle che realizza artigianalmente accessori in legno, un materiale tradizionale che i due fratelli cercano di interpretare […]

Ultimi Articoli

ARTS

Citazioni pratiche – Fornasetti a Palazzo Altemps

In scena le incursioni artistiche di Piero e Barnaba Fornasetti tra i cortili e le sale del Museo di Palazzo Altemps

ADVERTISING

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

BAGS

Eastpak presenta i nuovi prodotti per il prossimo Autunno

Novità e collaborazioni presentate al Pitti Uomo 18.

Top