Fuzzy Ink

Once upon a mustache there lived a young, gallantly mustached collection of men with the voracious dream of reuniting the debonair mustaches of yesteryear with the cold and naked faces […]

Fuzzy Ink Design (Series 1).jpg

Once upon a mustache there lived a young, gallantly mustached collection of men with the voracious dream of reuniting the debonair mustaches of yesteryear with the cold and naked faces of today. Once a symbol of nobility, rank and supposed magical powers, the mustache had steadily lost its luster, blending into the framework of a colorless society. Armed with the wooly wisdom of a thousand flannel-clothed lumberjacks, the pioneers merged their mustache minds and commenced on their quest under the alias “Fuzzy Ink”.
In short, Fuzzy Ink is dedicated to the loving production of mustache clad apparel. Armed with a unique sense of style and an under-appreciated sense of humor, we work feverishly to bring the freshest designs to the unkempt mustache kingdom. Each shirt, from the custom stamped tag to the artwork, is designed and hand printed in our underground lair. Additionally, we are committed to making and selling only clothing that we would proudly sport ourselves. No mustache will be left behind…

Angelo Superti

Editor in chief e fondatore di Polkadot. Curioso e appassionato, da sempre spett-attore dell'eterno duello tra razionalità e creatività, tra idee e limiti di tempo. Non inizia la giornata senza un cappuccino, non la termina senza un'occhiata ai suoi feed rss.

Potrebbero Interessarti

Levi’s Sportswear Spring Summer 2018

Levi’s rilancia il logo storico delle Olimpiadi di Los Angeles 1984 con una nuova collezione spring/summer per l’uomo e la donna.

Eastpak presenta i nuovi prodotti per il prossimo Autunno

Novità e collaborazioni presentate al Pitti Uomo 18.

Moleskine presenta le nuove collezioni per il nomade urbano

Appuntamento al prossimo inverno per borse e zaini del famoso brand di taccuini

Ultimi Articoli

ARTS

Citazioni pratiche – Fornasetti a Palazzo Altemps

In scena le incursioni artistiche di Piero e Barnaba Fornasetti tra i cortili e le sale del Museo di Palazzo Altemps

ADVERTISING

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

GOURMET

Carrefour Market CityLife

Non solo cibi di qualità, ma una vera e propria esperienza d’acquisto

Top