Lazyoaf

Since 2001 the guys at Lazyoaf have created a graphic, print-focused label for girls and boys alike. They are making waves in the street fashion scene and have accumulated a […]

Since 2001 the guys at Lazyoaf have created a graphic, print-focused label for girls and boys alike. They are making waves in the street fashion scene and have accumulated a huge, loyal fan base. From small beginnings in East London, Lazy Oaf are now available in over 150 stock lists worldwide. All of their products have a distinct Lazy Oaf flavour which always involves fun, bold graphics on a pop palette of colours with an element of wit thrown in. The label and Gemma’s illustrations have featured in many a magazine and exhibition.

All Lazy Oaf products are produced in limited editions that quite often create a collectable frenzy. They regularly produce events and exhibitions to introduce our new collections and products to our customers and super fans, previous events including Pimp My Pump and Lazy Oaf’s Twist of Fete.

Angelo Superti

Editor in chief e fondatore di Polkadot. Curioso e appassionato, da sempre spett-attore dell'eterno duello tra razionalità e creatività, tra idee e limiti di tempo. Non inizia la giornata senza un cappuccino, non la termina senza un'occhiata ai suoi feed rss.

Potrebbero Interessarti

Eastpak presenta i nuovi prodotti per il prossimo Autunno

Novità e collaborazioni presentate al Pitti Uomo 18.

Moleskine presenta le nuove collezioni per il nomade urbano

Appuntamento al prossimo inverno per borse e zaini del famoso brand di taccuini

adidas Originals Prophere

adidas Originals lancia Prophere, una nuova sneaker ispirata ai creator del mondo più underground e che esprime un’attitudine decisa e sfrontata.

Ultimi Articoli

ARTS

Citazioni pratiche – Fornasetti a Palazzo Altemps

In scena le incursioni artistiche di Piero e Barnaba Fornasetti tra i cortili e le sale del Museo di Palazzo Altemps

ADVERTISING

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

GOURMET

Carrefour Market CityLife

Non solo cibi di qualità, ma una vera e propria esperienza d’acquisto

Top