BREAD & BUTTER WINTER 2009

Internationality was the motto of the eighth and last BBBarcelona, which lived up to its name. 800 brands and 79.942 professional visitors from over 100 countries came to the Catalan […]

Internationality was the motto of the eighth and last BBBarcelona, which lived up to its name. 800 brands and 79.942 professional visitors from over 100 countries came to the Catalan capital from 21-23 January 2009. Karl-Heinz Müller: “Despite the slightly lower frequency, the atmosphere was fantastic. Exhibitors and visitors have not allowed themselves to be impressed by the financial crisis. This last event was the best one. With this extraordinary result behind us, we face our new project.“After four years and eight successful events, BREAD & BUTTER – tradeshow for selected brands says good bye to the Catalan capital. At the press conference on 23rd January 2009 in Barcelona, Managing Director Karl-Heinz Müller announced the decision to hold the upcoming BREAD & BUTTER in another city, and in a new location. Our coolhunter Sara from Barcelona took pictures of the coolest boys and girls who were around Plaza de Espana attending the fair.

Potrebbero Interessarti

MusicaXAdulti

MusixaXAdulti è un esperimento di post-clubbing curato dalla crew milanese Inciso. Una volta ogni due mesi, fino ad Aprile, il Tunnel Club ospiterà una vera e propria esperienza che trascende […]

Torna Fuck Normality Festival

Il bellissimo Sudestudio di Guagnano, una location immersa fra gli ulivi della campagna salentina, si prepara ad ospitare la sesta edizione di Fuck Normality Festival, l’evento dedicato alla musica e […]

NeXTones: il festival in una cava storica del Piemonte

NeXTones è sicuramente uno degli eventi più affascinanti del panorama musicale italiano, e il merito non è solo di una location meravigliosa e suggestiva, ma anche di una direzione artistica […]

Ultimi Articoli

ARTS

Citazioni pratiche – Fornasetti a Palazzo Altemps

In scena le incursioni artistiche di Piero e Barnaba Fornasetti tra i cortili e le sale del Museo di Palazzo Altemps

ADVERTISING

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

BAGS

Eastpak presenta i nuovi prodotti per il prossimo Autunno

Novità e collaborazioni presentate al Pitti Uomo 18.

Top