Trapped in Suburbia: Play More More More

A project by Trapped in Suburbia: We wanted to get our clients moving behind their desk, so we’ve made up this notebook with on one side space to write and […]

A project by Trapped in Suburbia:

We wanted to get our clients moving behind their desk, so we’ve made up this notebook with on one side space to write and on the other side ball patterns. Just crumble up an piece of paper an you can play soccer, or rugby, or throw a tennis ball in your waste basket. We’ve won a bronze medal for ‘printed self promotion’ in 2007 European Design Awards for this design.

Angelo Superti

Editor in chief e fondatore di Polkadot. Curioso e appassionato, da sempre spett-attore dell'eterno duello tra razionalità e creatività, tra idee e limiti di tempo. Non inizia la giornata senza un cappuccino, non la termina senza un'occhiata ai suoi feed rss.

Potrebbero Interessarti

I piatti decorati di DAMELIA

Il mondo fantastico di DAMELIA, fra illustrazioni contemporanee e piatti recuperati dalla credenza della nonna.

Innovations for customer service at next edition of MAPIC Cannes

Technology innovation is now an integral part of the evolution of retail real estate. It is helping enhance customer service and boost the attraction of shopping venues. It will be […]

MALL OF SWITZERLAND next opening in Lucerne area

In the middle of one of the most enchanting and attractive tourist destinations of Switzerland’s mountains and lakes, the Mall of Switzerland is located in close proximity to Lucerne. From […]

Ultimi Articoli

DESIGN

Drinkinfinity, la bottiglietta d’acqua del futuro targata Pepsi

Il colosso statunitense risponde alla crisi delle bevande gassate con un superfood dedicato ai salutisti. Riuscirà a fare breccia nel nostro cuore?

ARTS

Birra Raffo e street artist: etichetta limited per la riqualificazione di Taranto

Birra Raffo si rifà il look con le nuove etichette limited edition disegnate dagli street artists Mr. Blob e Stencil Noire

ADVERTISING

DIESEL lancia il legal fake DEISEL

Mentre impazza la moda intorno ai loghi, DIESEL lancia una campagna audace destinata a far parlare di sé. Anzi, non una campagna, ma un vero e proprio brand: DEISEL.

Top