VAN DALE

In a recent trip to Berlin the Polkadot staff has discovered the danish fashion brand VAN DALE. In a digital world of personal transparency and complete life exposure – brought […]

In a recent trip to Berlin the Polkadot staff has discovered the danish fashion brand VAN DALE. In a digital world of personal transparency and complete life exposure – brought on by Facebooking, MySpacing, blogging,YouTubing (and all the other propernouns now ending in‘ing’) – the strongest way to draw attention to yourself is to disappear. That’s exactly what the designer and it’s crew of VAN DALE, did. Supporting animosity and androgyny not only through their creations, but also through their image, VAN DALE provides nothing but vague and intriguing statements describing a faceless designer, despite, how funny it meight seem, the designs is everything but anonymous. Going into hiding has worked for other famous designers; perhaps VAN DALE is en route to becoming the next big, invisible thing.  Discover the very visible part of VAN DALE on www.van-dale.com

Angelo Superti

Editor in chief e fondatore di Polkadot. Curioso e appassionato, da sempre spett-attore dell'eterno duello tra razionalità e creatività, tra idee e limiti di tempo. Non inizia la giornata senza un cappuccino, non la termina senza un'occhiata ai suoi feed rss.

Potrebbero Interessarti

Eastpak presenta i nuovi prodotti per il prossimo Autunno

Novità e collaborazioni presentate al Pitti Uomo 18.

Moleskine presenta le nuove collezioni per il nomade urbano

Appuntamento al prossimo inverno per borse e zaini del famoso brand di taccuini

adidas Originals Prophere

adidas Originals lancia Prophere, una nuova sneaker ispirata ai creator del mondo più underground e che esprime un’attitudine decisa e sfrontata.

Ultimi Articoli

ARTS

Citazioni pratiche – Fornasetti a Palazzo Altemps

In scena le incursioni artistiche di Piero e Barnaba Fornasetti tra i cortili e le sale del Museo di Palazzo Altemps

ADVERTISING

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

GOURMET

Carrefour Market CityLife

Non solo cibi di qualità, ma una vera e propria esperienza d’acquisto

Top