Be stupid

To be stupid is to be brave, when you risk something, that’s stupid.  The stupid aren’t afraid to fail. Why? Because they’re stupid!  We think that you are probably pretty […]

To be stupid is to be brave, when you risk something, that’s stupid.  The stupid aren’t afraid to fail. Why? Because they’re stupid!  We think that you are probably pretty stupid too.  Renzo Rosso is stupid.  Stupid is motoring around in your Ford transit and visiting after shop owner after shop owner, trying to sell your brand new denim made to look worn. “It’s a sign of innovation. When you are already doing the things nobody even thinks about”. That’s a very stupid quote. Mister Rosso. Respect.  To be stupid is damn hard work. You know the odds are against you and sometimes you will fail, and spectacularly so.  Stupid means listening to your heart versus listening to your head. Listening to your heart is hard: your heart says yes, your head says no. Your head almost always says no. The smart quickly recognize things for how they are.  The stupid see things for how they could be. You can’t outsmart stupid so don’t even try. Long live stupid.

Angelo Superti

Editor in chief e fondatore di Polkadot. Curioso e appassionato, da sempre spett-attore dell'eterno duello tra razionalità e creatività, tra idee e limiti di tempo. Non inizia la giornata senza un cappuccino, non la termina senza un'occhiata ai suoi feed rss.

Potrebbero Interessarti

Eastpak presenta i nuovi prodotti per il prossimo Autunno

Novità e collaborazioni presentate al Pitti Uomo 18.

Moleskine presenta le nuove collezioni per il nomade urbano

Appuntamento al prossimo inverno per borse e zaini del famoso brand di taccuini

adidas Originals Prophere

adidas Originals lancia Prophere, una nuova sneaker ispirata ai creator del mondo più underground e che esprime un’attitudine decisa e sfrontata.

Ultimi Articoli

ARTS

Citazioni pratiche – Fornasetti a Palazzo Altemps

In scena le incursioni artistiche di Piero e Barnaba Fornasetti tra i cortili e le sale del Museo di Palazzo Altemps

ADVERTISING

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

GOURMET

Carrefour Market CityLife

Non solo cibi di qualità, ma una vera e propria esperienza d’acquisto

Top