Glassing

Glassing means funny sunglasses with a moderate price, avalaible in different and flashy shade of colour. Glassing became fashionable in 2008, during the summer season in the Spanish Islands of […]

gl1

Glassing means funny sunglasses with a moderate price, avalaible in different and flashy shade of colour. Glassing became fashionable in 2008, during the summer season in the Spanish Islands of Formentera and Ibiza. It is also well-known in Italy thanks to a considered distribution in all the best shops and showrooms of the country. Glassing took part in several fashion fairs 2008-2009 (Pitti Florence, Who’s next Paris), which have made the brand well-known all over the world. Keep reading to discover all the models…

gl2

For the summer collection Glassing keeps the collaboration with Polaroid eyewear, and introduces 2 new models: Butterfly, an elegant and ironic sunglass flirting with the feminine universe, always oriented toward new tendencies, but without loosing the vintage charme; and Scientist , which with his straight and bold traits gives your face a rational character, and transgressive at the same time. All in a wide range of colors and for a cheap price ( around 50€ ).

Angelo Superti

Editor in chief e fondatore di Polkadot. Curioso e appassionato, da sempre spett-attore dell'eterno duello tra razionalità e creatività, tra idee e limiti di tempo. Non inizia la giornata senza un cappuccino, non la termina senza un'occhiata ai suoi feed rss.

Potrebbero Interessarti

Eastpak presenta i nuovi prodotti per il prossimo Autunno

Novità e collaborazioni presentate al Pitti Uomo 18.

Moleskine presenta le nuove collezioni per il nomade urbano

Appuntamento al prossimo inverno per borse e zaini del famoso brand di taccuini

adidas Originals Prophere

adidas Originals lancia Prophere, una nuova sneaker ispirata ai creator del mondo più underground e che esprime un’attitudine decisa e sfrontata.

Ultimi Articoli

ARTS

Citazioni pratiche – Fornasetti a Palazzo Altemps

In scena le incursioni artistiche di Piero e Barnaba Fornasetti tra i cortili e le sale del Museo di Palazzo Altemps

ADVERTISING

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

GOURMET

Carrefour Market CityLife

Non solo cibi di qualità, ma una vera e propria esperienza d’acquisto

Top