Virgin Media’s cheesy ad campaign

As part of its new advertising campaign touting the speed of its triple play offer, Virgin Media uses a character in perfect agreement with its message: Speedy Gonzales, “the fastest […]

As part of its new advertising campaign touting the speed of its triple play offer, Virgin Media uses a character in perfect agreement with its message: Speedy Gonzales, “the fastest mouse in all Mexico.” The brand has used the “food artist” Prudence Staite to make a billboard entirely of cheese. A work of 110kg operator 10 kinds of cheese (the list is available here). This view is currently visible at Covent Garden, and it is entirely edible.

Via

Potrebbero Interessarti

The Furla Society SS2018

Personaggi unici che interpretano l’ultima collezione in modo divertente e dinamico

DIESEL lancia il legal fake DEISEL

Mentre impazza la moda intorno ai loghi, DIESEL lancia una campagna audace destinata a far parlare di sé. Anzi, non una campagna, ma un vero e proprio brand: DEISEL.

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

Ultimi Articoli

ARTS

ARTEPARCO

Il designer Marcantonio inaugura il progetto di arte sostenibile nei boschi del Parco Nazionale d’Abruzzo

FASHION

Thalassa Home

Artigianato bohemien ispirato all’Egeo

MADE IN ITALY

Artctory

Una startup per dare visibilità al made in Italy nel mondo

Top