Virgin Media’s cheesy ad campaign

As part of its new advertising campaign touting the speed of its triple play offer, Virgin Media uses a character in perfect agreement with its message: Speedy Gonzales, “the fastest […]

As part of its new advertising campaign touting the speed of its triple play offer, Virgin Media uses a character in perfect agreement with its message: Speedy Gonzales, “the fastest mouse in all Mexico.” The brand has used the “food artist” Prudence Staite to make a billboard entirely of cheese. A work of 110kg operator 10 kinds of cheese (the list is available here). This view is currently visible at Covent Garden, and it is entirely edible.

Via

Potrebbero Interessarti

ABSOLUT Creative Competition

Se hai sempre sognato di vedere una tua creazione su un billboard di Piccadilly Circus o Time Square, questo è il contest giusto per te.

The Furla Society SS2018

Personaggi unici che interpretano l’ultima collezione in modo divertente e dinamico

DIESEL lancia il legal fake DEISEL

Mentre impazza la moda intorno ai loghi, DIESEL lancia una campagna audace destinata a far parlare di sé. Anzi, non una campagna, ma un vero e proprio brand: DEISEL.

Ultimi Articoli

FASHION

Vans Vault Originals 5×5

Vans e cinque rivenditori selezionati nel mondo reinterpretano i grandi classici del brand americano.

Food&Drink

Disaronno wears Trussardi

Trussardi e Disaronno lanciano una nuova limited edition per le vacanze di Natale 2018.

FASHION

Vico Movement

Creato da menti indipendenti per il comfort del cittadino globale

Top