Uncategorized

Generation Awake

Generation Awake is the European Commission’s campaign for Resource Efficiency. Their recent campaign aims to raise awareness about the need to use scare natural resources wisely, and to encourage citizens […]

Generation Awake is the European Commission’s campaign for Resource Efficiency. Their recent campaign aims to raise awareness about the need to use scare natural resources wisely, and to encourage citizens to think about their impact on the planet when purchasing.

Potrebbero Interessarti

adidas Originals presenta Samba e Continental 80

Due silhouettes che arrivano dritte dagli archivi del brand tedesco

RETROSUPERFUTURE LIMONE

L’occhiale per quest’estate? Il brand milanese RETROSUPERFUTURE continua a sfornare nuovi design, come LIMONE, ispirato agli anni ’70 italiani.

Ispirazione Nepal per The North Face

I colori del regno degli esploratori ispirano la nuova collezione Khumbu

Ultimi Articoli

FASHION

adidas Originals presenta Samba e Continental 80

Due silhouettes che arrivano dritte dagli archivi del brand tedesco

FASHION

RETROSUPERFUTURE LIMONE

L’occhiale per quest’estate? Il brand milanese RETROSUPERFUTURE continua a sfornare nuovi design, come LIMONE, ispirato agli anni ’70 italiani.

FASHION

Ispirazione Nepal per The North Face

I colori del regno degli esploratori ispirano la nuova collezione Khumbu

Top