Inside the Music – Print Campaign

This year, Berliner Philarmonic Orchestra wants to touch our inner chords. No tricks, no vectors, no graphic art: Berliner agency Scholz & Friends has created this astonishing print campaign using […]

This year, Berliner Philarmonic Orchestra wants to touch our inner chords. No tricks, no vectors, no graphic art: Berliner agency Scholz & Friends has created this astonishing print campaign using macro photographs taken inside the cramped spaces of classical instruments. You can experience the inner worlds which silently live hidden in violins, cellos, flutes, guitars and pipe organs. No words to describe this incredible photographic work by Munich based duo Mierswa-Kluska, only music could.

Potrebbero Interessarti

ABSOLUT Creative Competition

Se hai sempre sognato di vedere una tua creazione su un billboard di Piccadilly Circus o Time Square, questo è il contest giusto per te.

The Furla Society SS2018

Personaggi unici che interpretano l’ultima collezione in modo divertente e dinamico

DIESEL lancia il legal fake DEISEL

Mentre impazza la moda intorno ai loghi, DIESEL lancia una campagna audace destinata a far parlare di sé. Anzi, non una campagna, ma un vero e proprio brand: DEISEL.

Ultimi Articoli

BAGS

Emiliano Ponzi x Mandarina Duck

Una coloratissima collaborazione per la SS19

FASHION

adidas Originals Nite Jogger

L’ultima evoluzione del marchio del trifoglio è una scarpa fatta per la notte.

DESIGN

Last minute Xmas Tips

Un paio di idee regalo selezionate per il Natale 2018

Top