Inside the Music – Print Campaign

This year, Berliner Philarmonic Orchestra wants to touch our inner chords. No tricks, no vectors, no graphic art: Berliner agency Scholz & Friends has created this astonishing print campaign using […]

This year, Berliner Philarmonic Orchestra wants to touch our inner chords. No tricks, no vectors, no graphic art: Berliner agency Scholz & Friends has created this astonishing print campaign using macro photographs taken inside the cramped spaces of classical instruments. You can experience the inner worlds which silently live hidden in violins, cellos, flutes, guitars and pipe organs. No words to describe this incredible photographic work by Munich based duo Mierswa-Kluska, only music could.

Potrebbero Interessarti

ABSOLUT Creative Competition

Se hai sempre sognato di vedere una tua creazione su un billboard di Piccadilly Circus o Time Square, questo è il contest giusto per te.

The Furla Society SS2018

Personaggi unici che interpretano l’ultima collezione in modo divertente e dinamico

DIESEL lancia il legal fake DEISEL

Mentre impazza la moda intorno ai loghi, DIESEL lancia una campagna audace destinata a far parlare di sé. Anzi, non una campagna, ma un vero e proprio brand: DEISEL.

Ultimi Articoli

Barcelona

Primavera Sound 2019: The New Normal

Ci siamo. Occhiali da sole e propensione al divertimento e all’ascolto al massimo.

ARTS

BiennaleArte 2019 con Swatch

Costantemente Contemporaneo VS Antico, e Venezia Vive. #VENICEARTWEEK.

BARCELONA

Sonar 2019: la line up definitiva

Dal 18 al 20 luglio a Barcellona

Top