Mademoiselle Vanessa & Karl Lagerfeld per Chanel

The french icon Vanessa Paradis, the singer very popular during the eighties,  the icon Chanel, the icon Karl Lagerfeld. All together into the launch of the new bag Coco Cocoon, […]

CocoCocoon_AdCamp_SP_1The french icon Vanessa Paradis, the singer very popular during the eighties,  the icon Chanel, the icon Karl Lagerfeld. All together into the launch of the new bag Coco Cocoon, probably a new fashion icon too. Polkadot was invited to attend the preview @ Chanel italian press office last week. Vanessa Paradis is the testimonial of the bag and of the new “Rouge Coco”  lipstick (Chanel make up line). There’s a long story of friendship between Vanessa and Karl, we think they are both fascinating and cool because they have got a retrò taste, perfect for the Chanel look and feel. Close to the past but sons of the present. Have a look to the making campaign video below. What about the new bag? urban and chic, this is the essence, available in different sizes and materials: classic leather or lightweight nylon. The leather version is reversible too. We at Polkadot believe Chanel is over, is different.. is history and a sign of style ever.

chanel mix

Mariella Tilena

Nella vita ho ricevuto due doni: una buona scrittura e una buona dose di curiosità. Forse avrei voluto ricevere anche il dono artistico del musicista, perchè le note per me valgono più di mille parole. Allora uso spesso la tastiera per raccontare di musica... ma non solo.

Potrebbero Interessarti

DIESEL lancia il legal fake DEISEL

Mentre impazza la moda intorno ai loghi, DIESEL lancia una campagna audace destinata a far parlare di sé. Anzi, non una campagna, ma un vero e proprio brand: DEISEL.

Marni Mrs Midi: ora sai cosa regalarle a San Valentino

L’edizione speciale della bag di MARNI celebra la festa degli innamorati.

Levi’s Sportswear Spring Summer 2018

Levi’s rilancia il logo storico delle Olimpiadi di Los Angeles 1984 con una nuova collezione spring/summer per l’uomo e la donna.

Ultimi Articoli

DESIGN

Drinkinfinity, la bottiglietta d’acqua del futuro targata Pepsi

Il colosso statunitense risponde alla crisi delle bevande gassate con un superfood dedicato ai salutisti. Riuscirà a fare breccia nel nostro cuore?

ARTS

Birra Raffo e street artist: etichetta limited per la riqualificazione di Taranto

Birra Raffo si rifà il look con le nuove etichette limited edition disegnate dagli street artists Mr. Blob e Stencil Noire

MUSIC

THE PINK FLOYD EXHIBITION: THEIR MORTAL REMAINS

Dopo l’enorme successo al Victoria and Albert Museum di Londra, la prima tappa internazionale a Roma della mostra già visitata da più di 400.000 persone

Top