Fashion in motion: Hard Bookazine

Tired of just observing fashion? Bang go static magazines and flat websites!
In order to get fashion a shake, eclectic German designer Ruben Scupin brings the experience of vogue like never before. His Bahelor’s project, entitled HARD, is a Bookazine (of course, half a book, half a magazine) wich features all the elemets of paper crafting to make you go ‘wow’. Great graphic ideas, a little bit of popupping, lenticular images, stitching and much more. Is Conde Nast hiring, at the moment?

Tired of just observing fashion? Bang go static magazines and flat websites!
In order to get fashion a shake, eclectic German designer Ruben Scupin brings the experience of vogue like never before. His Bahelor’s project, entitled HARD, is a Bookazine (of course, half a book, half a magazine) which features all the elements of paper crafting to make you go ‘wow’. Great graphic ideas, a little bit of popupping, lenticular images, stitching and much more. Is Conde Nast hiring, at the moment?

Potrebbero Interessarti

“Rock The Boat” e “Below Zero”

Due bellissimi librati firmati Gestalten che strizzano l’occhio agli avventurieri. Con gusto.

Entryways of Milan: il nuovo libro TASCHEN sugli ingressi milanesi

Se c’è un aspetto peculiare (e super Instagrammato) di Milano, sono gli ingressi e i cortili delle case. Così è addirittura nato un libro sull’argomento: Entryways of Milan – Ingressi […]

Evergreen + Living Under the Sun

Oggi vi facciamo conoscere due libri editi da Gestalten perfetti per chi ama il verde, fuori e dentro casa. Evergreen. Living with Plants è a cura di Sven Ehmann, Robert […]

Ultimi Articoli

FASHION

Levi’s Sportswear Spring Summer 2018

Levi’s rilancia il logo storico delle Olimpiadi di Los Angeles 1984 con una nuova collezione spring/summer per l’uomo e la donna.

ARTS

Citazioni pratiche – Fornasetti a Palazzo Altemps

In scena le incursioni artistiche di Piero e Barnaba Fornasetti tra i cortili e le sale del Museo di Palazzo Altemps

ADVERTISING

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

Top