Inside the Music – Print Campaign

This year, Berliner Philarmonic Orchestra wants to touch our inner chords. No tricks, no vectors, no graphic art: Berliner agency Scholz & Friends has created this astonishing print campaign using […]

This year, Berliner Philarmonic Orchestra wants to touch our inner chords. No tricks, no vectors, no graphic art: Berliner agency Scholz & Friends has created this astonishing print campaign using macro photographs taken inside the cramped spaces of classical instruments. You can experience the inner worlds which silently live hidden in violins, cellos, flutes, guitars and pipe organs. No words to describe this incredible photographic work by Munich based duo Mierswa-Kluska, only music could.

Potrebbero Interessarti

Adidas NOW IS HER TIME

La campagna di Pharrell Williams per adidas Originals NOW IS HER TIME nasce per dare spazio alle voci più forti e attive nella causa dell’empowerment femminile.

NIKE AIR MAX 270 REACT: L’ESCLUSIVA COLLABORAZIONE CON TOILETPAPER

Un’esclusiva attivazione nella città di Milano per le nuove e coloratissime sneakers Nike

ABSOLUT Creative Competition

Se hai sempre sognato di vedere una tua creazione su un billboard di Piccadilly Circus o Time Square, questo è il contest giusto per te.

Ultimi Articoli

DESIGN

Gli allegri accessori Done By Deer

La modernità del design scandinavo applicata al mondo dei più piccoli

ARTS

Q-ART code di Moaconcept

Un inedito progetto NFT per supportare gli artisti emergenti

DESIGN

Bloomingville MINI

Colori pastello e materiali di tendenza che portano il tocco unico del brand danese anche nella cameretta.

Top