Honda’s Hipster Hatchback

Honda have just released a hilarious digital campaign called “Jazz Packing” for their compact Jazz (equivalent of the Honda Fit for US readers). The campaign features an extremely well executed […]

Honda have just released a hilarious digital campaign called “Jazz Packing” for their compact Jazz (equivalent of the Honda Fit for US readers). The campaign features an extremely well executed and very tongue-in-cheek nod to hipsters, bodybuildersninjas and rappers.

I can’t say it makes me want to rush out and buy a Honda Jazz. But it does help me believe that Honda (and their Australian agency DTDigtal) ‘get it’.

Obviously blogging about the ad is exactly what the brand/agency hoped for. But hats-off to them, for an entertaining campaign and well-deserved attention.

Potrebbero Interessarti

The Furla Society SS2018

Personaggi unici che interpretano l’ultima collezione in modo divertente e dinamico

DIESEL lancia il legal fake DEISEL

Mentre impazza la moda intorno ai loghi, DIESEL lancia una campagna audace destinata a far parlare di sé. Anzi, non una campagna, ma un vero e proprio brand: DEISEL.

Ikea ha fatto l’ennesima pubblicità geniale

Grazie non solo alla suo effetto sorpresa, ma alla carica emozionale che porta con sé

Ultimi Articoli

DESIGN

FRAMOUR eyewear

FRAMOUR eyewear è il brand di occhiali da sole e da vista nato da un’esigenza: trovare degli occhiali da sole eleganti che non costino un occhio della testa. L’esigenza è quella di Filippo e Riccardo, fratelli, che proprio col nome Framour vogliono comunicare il loro amore per gli occhiali da sole: frame + amour (per quel tocco d’eleganza francese).

BARCELONA

Barcelona – The Monocle Travel Guide Series

Alla scoperta delle luci, suoni e sapori che la città catalana ha da offrire

FASHION

Waxman Brothers SS18

Nuove fantasie per l’estate

Top